Înapoi  |   Home  »  Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

1.Cum efectuez o comandă?

Pentru a efectua o comandă trebuie să vă înregistrați pe site ca și client nou.

Cum mă înregistrez?

In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Inregistrare” si completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Inregistrare” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare. 

IMPORTANT Ce mărime să îmi aleg? Mărimile corespund? Înainte de a adăuga produsul în coșul de cumpărături verificați dimensiunile în centimetri din tabelul cu mărimi.Tabel cu mărimi situat sub Alege mărime

2.Cum aflu statusul comenzi?

Pentru a afla statusul comenzi trebuie să vă înregistrați cu o adresă de e-mail reală.

3.În câte zile primesc comanda?

Livrarea se efectuează în maxim 4 zile lucrătoare din momentul în care ați fost contactată pentru confirmarea comenzi.În ziua livrări primiți SMS.

4.Cum efectuez plata?

Plata se efectuează ramburs(cash)la curier în momentul primiri coletului.

5.În ce interval pot înlocui sau returna un produs?

Puteți înlocui sau returna în maxim 14 zile din momentul intrări în posesia coletului.Produsele trebuie să se încadreze în condițiile de returnare.

6.Cum efectuez înlocuire produs?

Completați certificatul de garanție și returnare și adăugați în colet.

Ambalați produsele corespunzător în pungă.

Efectuați o nouă comandă cu produsul dorit la schimb și specificați că doriți înlocuire produs în rubrica OBSERVAȚII COMANDĂ.

După efectuarea comenzii o să vă contacteze în maxim 3 zile lucrătoare de la firma de curierat pentru a ridica coletul.Dacă în maxim 3 zile lucrătoare nu vă contactează

de la firma de curierat pentru a ridica coletul vă rugăm să ne sesizați prin e-mail la adresa sales@exclusivejeans.ro

Înlocuirea produselor se face în maxim 3 zile lucrătoare din momentul în care ajunge coletul la noi, după procesare se expediază.

7.Cum efectuez un retur?

Completați certificatul de garanție și returnare și adăugați în colet (specificați banca, codul BIC/SWIFT, titularul contului și contul bancar)

Ambalați produsele corespunzător în pungă.

Scrieți e-mail la sales@exclusivejeans.ro cu nume, prenume, telefon de contact, adresa de unde poate fi ridicat coletul, specificați că doriți returnarea produsului și

returnarea contravalorii produsului.

După trimiterea e-mail o să vă contacteze în maxim 3 zile lucrătoare de la firma de curierat pentru a ridica coletul.Dacă în maxim 3 zile lucrătoare nu vă contactează

de la firma de curierat pentru a ridica coletul vă rugăm să ne sesizați prin e-mail la adresa sales@exclusivejeans.ro.

Banii se returnează prin transfer bancar în 3 zile lucrătoare din momentul în care ajunge coletul la noi.

Pentru comenzi și orice întrebări legate de exclusivejeans.ro

Sunați la 0040 373 784 442 sau 00359 878 420 101 (Viber, WhatsApp) sau scrieți e-mail la sales@exclusivejeans.ro

Recenzii ale clientilor